حافظه خبری

مجله خبری حافظه

حافظه خبری

مجله خبری حافظه

ماشین لباسشویی چیست و چه کاربردی دارد؟


نسل اول ماشین های لباسشویی ماشین های لباسشویی سطلی بودند، این ماشین ها ساختار بسیار ساده ای داشتند، فقط یک سطل پر از آب و لباس های کثیف و پودر لباسشویی که داخل آن ریخته می شد و دکمه شروع شستشوی لباس ها را در ماشین سیکل فشار می دادند. و پس از اتمام و بسته شدن ساعت باید لباس های شسته و شسته شده را با دست جمع آوری کرده و در جای مناسب پهن کنید تا خشک شود.

سپس ماشین های لباسشویی دوتایی معرفی شد که در این ماشین لباسشویی ها، لباس ها پس از آبکشی از سبد اول جمع آوری و در سبد دوم که به آن خشک کن می گفتند، قرار می گرفت. و پشت سرشان لباس ها تقریبا خشک و آماده برداشتن بود.با پایدار سرویس تهران همراه باشید.

آخرین نسل ماشین لباسشویی هایی که امروزه استفاده می کنیم ماشین لباسشویی های اتوماتیک هستند.

مزایای ماشین لباسشویی چیست؟

این ماشین لباسشویی ها دارای برنامه های شستشوی متفاوتی هستند که می توان از آنها برای مصارف و انواع پارچه ها استفاده کرد. ما به سادگی تا جایی که ممکن است لباس ها را داخل ماشین لباسشویی می گذاریم، برنامه شستشوی مورد نظر را انتخاب می کنیم و تمام!

به یاد داشته باشید که نصب و راه اندازی ماشین لباسشویی را به متخصص و تکنسین سرویس خبره و مجرب بسپارید. تراز بودن خودرو بسیار مهم است و با استفاده از پیچ های نصب شده در زیر خودرو می توان این کار را انجام داد.
برای تعمیر ماشین لباسشویی به نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش مراجعه نمایید.

فاصله بین ماشین لباسشویی و دیوار باید 5 سانتی متر باشد. و در صورت عدم استفاده بهتر است دریچه آب ورودی خودرو را ببندید. ماشین لباسشویی نباید مستقیماً در معرض رطوبت، سرما، آب یا نور شدید خورشید قرار گیرد.

با خشک کردن مخزن ماشین لباسشویی و باز گذاشتن درب ماشین بعد از هر بار شستشو می توانید از زنگ زدگی قطعات ماشین لباسشویی جلوگیری کرده و عمر آن را افزایش دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد