حافظه خبری

مجله خبری حافظه

حافظه خبری

مجله خبری حافظه

برای پارافین درمانی از کجا پارافین بخریم؟

پارافین برای پارافین درمانی پارافین برای پارافین تراپی

پارافین یک موم سخت است که از هیدروکربن های اشباع شده ساخته می شود. این محصول در رنگ ها و رایحه های مختلف برای پارافین تراپی و مصارف دیگر از جمله شمع سازی و هنر موجود است. موم پارافین کاربردهای زیادی دارد، از جمله کاربردهای درمانی و آرایشی برای حفظ سلامت دست ها و پاها و همچنین رطوبت رسانی به پوست.

پارافین تراپی یک روش درمانی است که خواص بی شماری برای سلامت پوست صورت، دست ها و پاها دارد.

من فاطمه حبشی هستم و در این مقاله به پارافین درمانی و روش انجام آن و نحوه ساخت پارافین مناسب برای پارافین درمانی اشاره خواهم کرد.

موضوعات اصلی این صفحه نمایش

مزایای پارافین درمانی چیست؟

پارافین تراپی فواید زیادی دارد. بیشتر این اثرات به دلیل حرارت اعمال شده به پارافین در هنگام ذوب است.

این گرما علاوه بر آرامش عضلات و مفاصل، می تواند به افزایش خون رسانی به بافت ها نیز کمک کند. از مزایای درمانی پارافین تراپی می توان به کاهش درد مفاصل و عضلات اشاره کرد.

از دیگر مزایای پارافین تراپی می توان به اثرات زیبایی آن اشاره کرد. پس از استفاده از پارافین، لایه نازکی بر روی پوست ایجاد می شود که از هدر رفتن آب در لایه اپیدرمی پوست جلوگیری می کند و در نتیجه اثر مرطوب کنندگی در لایه بالایی پوست ایجاد می کند. نتیجه نهایی پوستی صاف ابریشمی است که از عوامل خارجی محافظت می شود. علاوه بر این، از پارافین می توان برای مانیکور یا پدیکور و درمان پیری پوست استفاده کرد.

همچنین بخوانید: نحوه کار با دستگاه صورت Aqua

از اثرات زیبایی پارافین درمانی می توان به موارد زیر اشاره کرد

جوان سازی پوست

از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند

خشکی، زبری و ترک را از بین می برد

لایه برداری و اسکراب پوست

آرامش بافت

بهبود سیستم گردش خون بدن

درد عضلانی و مفاصل (به عنوان مثال، در کشیدگی یا رگ به رگ شدن)

کاهش تورم بافت

درمان اگزما و بیماری های قارچی

معایب پارافین درمانی چیست؟

موم پارافین برای ذوب شدن نیاز به دمای خیلی بالایی ندارد، بنابراین می توان آن را در دمای نسبتاً بالا ذوب کرد و مستقیماً روی پوست قرار داد. این بدان معناست که خطر سوختگی ناشی از پارافین تراپی وجود ندارد.

با این حال، اگر پوست شما حساس و شکننده است، توصیه می کنم قبل از شروع پارافین درمانی با پزشک خود مشورت کنید.

خدمات پارافین درمانی معمولا در سالن ناخن یا اسپا انجام می شود، اما می توانید آن را در خانه نیز انجام دهید. لازم به ذکر است که لازم است مراحل پارافین درمانی را به درستی و با دقت انجام دهید. اگر پارافین درمانی را به درستی انجام دهید، از تمام مزایای آن بهره مند خواهید شد. در غیر این صورت ممکن است عوارضی مانند قرمزی و درماتیت اولیه در موش ظاهر شود.

روش کار با نفت سفید و تجهیزات مورد نیاز برای تصفیه خانه نفت سفید

همانطور که می توانید حدس بزنید، ماده اصلی مورد استفاده در پارافین درمانی پارافین است. پارافین از مشتقات نفتی است و به دو صورت مایع، جامد یا ژله ای در بازار یافت می شود. از انواع ژله ای و جامد برای ساخت شمع و انواع مایع برای مصارف صنعتی استفاده می شود. پارافین برای تمیز کردن منافذ پوست، رفع چین و چروک، مرطوب کردن و جوانسازی پوست استفاده می شود. . پارافین تراپی مانند ماسک پوست را جوان، شاداب و سالم می کند.

سایر موارد لازم برای پارافین درمانی عبارتند از: ظرف ذوب پارافین، دماسنج، تایمر، حوله، دمپایی، دستکش یا کیسه پوست، روغن و سطوح مرطوب.

بیشتر بخوانید: رول یخ چیست؟ (مزایا و نحوه استفاده از آن)

در پارافین درمانی مراحل به شرح زیر است

ابتدا پوست صورت را با کرم ماساژ می دهند.

در این مرحله یک سد محافظ روی پوست ایجاد می شود که از بروز مشکلات و سوختگی جلوگیری می کند.

سپس موم پارافین گرم روی پوست اعمال می شود.

سپس به صورت حرفه ای شروع به ماساژ پوست می کنند.

در نهایت بعد از 10-15 دقیقه لایه از روی پوست برداشته شده و روغن مخصوصی به بدن مالیده می شود.

فواید پارافین تراپی برای پوست صورت چیست؟

پوست را نرم می کند: گرمای پارافین رگ های خونی را باز می کند و گردش خون را در پوست افزایش می دهد و به دلیل افزایش گردش خون پوست درخشنده می شود.

کاهش چین و چروک: موم پارافین محافظ است و گرما را جذب می کند، بنابراین عضلات صورت را شل می کند، چین و چروک های صورت را کاهش می دهد و ماهیچه های صورت را انعطاف پذیر می کند.

کرم مرطوب کننده: به گفته اکثر متخصصان زیبایی، پارافین تراپی در آبرسانی و لطافت پوست صورت بسیار موثر است. بر خلاف روش های دیگر، پارافین تراپی بیشترین تاثیر را در جوانسازی پوست دارد.

این به این دلیل است که آنها اغلب از مرطوب کننده های قوی مانند کرم کلاژن الاستین یا روغن های مخصوص قبل از استفاده از پارافین استفاده می کنند.

خواص پارافین مناسب برای پارافین درمانی

فراموش نکنید که انتخاب پارافین مناسب نه تنها پارافین تراپی را موثر می کند، بلکه از انتقال عفونت ها و مشکلات پوستی نیز جلوگیری می کند.

نفت سفید مورد نظر خود را از یک تولید کننده معتبر تهیه کنید. خرید نفت سفید بی کیفیت می تواند انتقال آلودگی به پوست را افزایش داده و باعث خشکی بیش از حد پوست شود.

نکته بعدی این است که هرگز کیفیت را فدای کمیت نکنید. بنابراین در هنگام انتخاب همیشه به کیفیت بیشتر از قیمت توجه کنید.

پارافینی که انتخاب می کنید باید با توجه به نوع پوست شما انتخاب شود. برخی از پارافین ها برای پوست های مختلط طراحی شده اند، برخی برای پوست های چرب یا خشک مناسب هستند. که جایگزینی این موارد می تواند مشکلات پوستی دیگری ایجاد کند.

همچنین بخوانید : قطب درمانی ترکیبی چیست؟ (معایب، مزایا و آموزش تکنیک)

اطمینان حاصل کنید که همیشه به حجم محصولی که خریداری می کنید توجه کنید. اگر زیاد از پارافین استفاده نمی کنید و علاوه بر آن تخصص زیادی در این کار ندارید، خرید پارافین به صورت عمده و گران فقط هدر دادن سرمایه شماست.

به کشور سازنده و برچسب بهداشتی محصول توجه کنید. خرید یک محصول بی کیفیت نه تنها اثربخشی درمان را کاهش می دهد، بلکه می تواند باعث مشکلات پوستی نیز شود.

کاغذهای بسته بندی شده دارای برچسب محصولات هستند، این برچسب ها حاوی اطلاعات مختلف محصول هستند. بسیاری از پارافین ها حاوی ویتامین هستند. به عنوان مثال، ویتامین E و A برای نرم کردن پوست و ویتامین B برای التیام زخم ها و عفونت های پوستی.

پارافین پارافین تراپی را از کجا بخریم؟

همانطور که گفتیم پارافین در زمینه های زیادی کاربرد دارد و یکی از مصارف مهم آن لوازم آرایشی است. پارافین درمانی باعث جوانسازی پوست و حفظ رطوبت می شود. پس از روش پارافین درمانی، لایه نازکی از پارافین روی پوست ایجاد می شود. این لایه دارای اثر محافظتی است و از هدر رفتن آب از اپیدرم پوست جلوگیری می کند که به نوبه خود باعث آبرسانی به لایه های دیگر پوست و در نتیجه پوستی نرم و ابریشمی می شود.

برای خرید مطمئن و مطمئن، توصیه می کنیم قبل از خرید تحقیق کنید. برای این کار باید یک مرکز خرید مطمئن برای خرید محصولات خود انتخاب کنید و بهترین نوع پارافین را با توجه به نوع پوست خود بشناسید.

با تشکر از همکاری شما با این مقاله، شما و عزیزانتان می توانید برای اطلاع از انتخاب مرکز مطمئن پارافین تراپی و پارافین مناسب با تیم مشاور ما تماس بگیرید.

 

برای پارافین درمانی از کجا پارافین بخریم؟