حافظه خبری

مجله خبری حافظه

حافظه خبری

مجله خبری حافظه

بسیاری از شرکت های تولید کننده پمپ های پیستونی که اکنون جزء رقبای پمپ پیستونی برتولینی ایتالیا محسوب می شوند


هزینه تعمیرات قطعات پمپ کارواش و نگهداری آن نسبت به گاز سوز کمتر بوده و ایجاد دود نمیکند؛ اما با تمام این مزایا از قدرت کمتری نسبت به نوع گازی برخوردار است. سر و صدای بیشتری نسبت به پمپهای دیگر ایجاد میکند و وزن و اندازه و تولید دود آن نیز بسیار بالاتر از بقیه پمپ کارواشهای موجود در بازار است. پمپ کارواش برقی نسبت به نوع گازی از قیمت مناسبتر و سرو صدای کمتری برخوردار است و از آن میتوان در داخل ساختمان نیز استفاده کرد. سایر اطلاعات پمپ کارواش اینتر پمپ ، کاتالوگ پمپ کارواش اینتر پمپ و لیست قیمت محصولات اینتر پمپ را می توانید در ادامه مشاهده نمایید. تامین قطعات اصلی ، تجهیزات کافی و همچنین تعمیر کار ماهر لازمه تعمیر هر پمپی می باشد که هم راستایی این موارد می تواند پمپ پیستونی اینتر پمپ را برای مدتی طولانی به چرخه بازگرداند. همچنین قابلیت اتصال به سنسور باران نیز از مشخصات دیگر آن می باشد. این دستگاه کارواش صنعتی افزون بر فشار و دبی قابل تنظیم دارای قابلیت پاشش مواد شوینده تحت فشار بالا بوده و مقدار ماده شوینده پاشش شده نیز توسط یک شیر ماده شوینده متصل به پمپ قابل تنظیم می باشد. واتر جت صنعتی آب گرم با بهره گیری از یک سامانه گرم کن داخلی، آب را با حرارت بالا به سطح می پاشند و آلودگی های سخت و روغنی را به خوبی از سطح جدا می نمایند.

یکی از سوالاتی که ذهن اغلب خریداران را درگیر کرده این است که با توجه به مشخصات فنی دستگاه پمپ کارواش صنعتی، در کنار پاشش پرفشار آب چه مزایای دیگری می توان برای آن در نظر گرفت؟ با توجه به اندازه خروجی شیر آب خود یکی از اندازه های فوق را انتخاب کنید. با این حال پمپ پیستونی اینتر پمپ پس از مدتی نیاز به تعمیرات پیدا می کند. از این حیث ، شرکت آتور صنعت توانسته است با تقویت بخش کارگاهی و تولیدی خود گامی بلند در جهت ارائه خدمات و تعمیرات انواع پمپ بردارد و بسیاری از تجهیزات صنعتی اعم از تخصصی و معمولی را به چرخه بازگرداند. البته قیمت آن از دیگر انواع پمپ کارواشها گرانتر بوده و هزینه نگهداری و تعمیرات آن نیز بالاست. بازدید کننده گرامی ، با توجه به اینکه قیمت پمپ کارواش اینتر پمپ در برهه های زمانی مختلف دارای نوسان است ، جهت اطلاع از دقیق ترین قیمت فروش پمپ کارواش اینتر پمپ با ما تماس بگیرید. گروه صنعتی InterPump به عنوان بزرگترین تولید کننده پمپ های فشار بالا ، در سال 1977 تاسیس شد.

در حال حاضر بسیاری از شرکت های تولید کننده پمپ های پیستونی که اکنون جزء رقبای پمپ پیستونی برتولینی ایتالیا محسوب می شوند، طراحی پمپ های خود را مطابق با پمپ های Bertolini الگوبرداری می کنند و در واقع شرکت Bertolini ایتالیا پدید آورنده آنها می باشد. در حال حاضر بنا به نیاز سطوح در بازار ۷ نوع نازل وجود دارد. نازل های دستگاه کارواش صنعتی به شکل های نقطه ای، کاردکی و دوار موجود می باشند. علاوه بر موارد بالا، نازل های کارواش با کاربرد تخصصی، مانند نازل سند بلاست، نازل لوله بازکن، نازل قابل تنظیم و … پمپ کارواش اینتر پمپ 200 بار حداکثر آبدهی 15 لیتر بر دقیقه دارد و برای راه اندازی نیاز به یک الکتروموتور 7.5 اسب دارد که به وسیله کوپلینگ به پمپ متصل می شود و بر روی شاسی ( چرخدار یا ثابت ) قرار می گیرد. کارواش بخار ژنراتوری یا دستگاه بخارشوی کارواش یک تکنولوژی جدید مورد استفاده در صنعت شستشو می باشد. در نهایت باید گفت طول عمر کارواش های دینامی که بیشتر در کارواش صنعتی استفاده می شود از کارواش ذغالی بیشتر است .

همانطور که گفته شد پمپ های کارواش خانگی جهت استفاده مداوم ، توصیه نمی گردند و اگر قرار به استفاده از کارواش در طول هفته به دفعات و یا با فشاری بالا تر نیاز باشد باید از پمپ کارواش صنعتی استفاده کرد. پمپ پیستونی اینتر پمپ اگر به صورت منظم سرویس شود و شرایط کاری سنگینی نداشته باشد ، خیلی کم دچار استهلاک می شود. پمپ پیستونی فشار قوی کارواش اینترپمپ 200 بار بگونهای طراحی شده است که در عین فشرده بودن براحتی قابل مدیریت باشد و به آسانی سرویس شده و بشود قطعات آن را تعویض کرد. کارواش های فشار قوی با آب گرم در ضدعفونی کردن مکانهایی که نیازمند سطح بالای بهداشت هستند بسیار مناسب هستند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد دستگاه کارواش دستی Quadro 800 TST وجود سیستم صفحه غلتان برای انتقال نیرو بوده که با داشتن ابعاد منسجم و کارایی بهینه نیرو را میان موتور و پمپ انتقال می دهد، به این معنا که حرکت دورانی موتور را به حرکت خطی پمپ تبدیل می کند و عملکردی با بازدهی بالا ارائه می دهد.

مقالات بیشتر:

https://www.nasim.news/fa/tiny/news-2372841