حافظه خبری

مجله خبری حافظه

حافظه خبری

مجله خبری حافظه

تاریخچه به روز رسانی الگوریتم گوگل از سال 2003 را ببینید

این مقاله تاریخچه ای از به روز رسانی الگوریتم گوگل از سال 2003 تا به امروز را ارائه می دهد تا به شما در درک تکامل الگوریتم گوگل کمک کند. هنگامی که با به روز رسانی های بزرگ گوگل آشنا شدید، می توانید سئوی خود را بهبود ببخشید.
ما سعی کرده ایم این وب سایت را با به روز رسانی های گوگل به روز نگه داریم تا این پشتیبانی از به روز رسانی های گوگل به اهداف سئو کمک کند.
فراموش نکنید که به اشتراک گذاشتن تجربه و آپدیت های مختلف در قسمت نظرات همین صفحه به دوستان دیگر کمک زیادی می کند. همانطور که دوستان دیگر می گویند، این به شما کمک می کند تغییرات گوگل را در یک منطقه خاص به سرعت دنبال کنید. بنابراین از شما دعوت می کنیم در صورتی که به روز رسانی ها و نکاتی در این بخش وجود دارد، تجربه خود را با کارکنان به اشتراک بگذارید.
الگوریتم های گوگل سیستم های پیچیده ای هستند که برای استخراج اطلاعات از داده ها و ارائه بهترین راه حل برای نتایج جستجو استفاده می شوند. موتورهای جستجو از تعدادی الگوریتم و رتبه بندی برای رتبه بندی صفحات وب بر اساس اهمیت صفحه در نتایج موتورهای جستجو (SERP) استفاده می کنند.
در سال های اولیه، گوگل تغییرات زیادی در الگوریتم های خود ایجاد کرد. اکنون گوگل هر سال هزاران تغییر ایجاد می کند. بیشتر این به‌روزرسانی‌ها بی‌توجه نمی‌مانند. با این حال، گاهی اوقات، موتور جستجوی گوگل الگوریتم های مهمی را معرفی می کند که تأثیر قابل توجهی بر SERP دارند. این به‌روزرسانی‌ها اغلب با عنوان به‌روزرسانی‌های اصلی Google شناخته می‌شوند.

https://fun4all.ir/%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE%DA%86%D9%87-%D8%A8%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D9%84%DA%AF%D9%88%D8%B1%DB%8C%D8%AA%D9%85-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84/
در زیر لیست کاملی از الگوریتم های به روز رسانی گوگل، بر اساس تاریخ به روز رسانی در طول سال ها آمده است.
به‌روزرسانی‌های Google از مارس 2022 - رتبه‌بندی محصول
گوگل با این آپدیت که چند هفته ای است در دست ساخت است، به روز رسانی رتبه بندی محصولات را اعلام کرده است. این به روز رسانی به آنها اجازه می دهد تا بررسی های کیفیت محصول را تعریف کنند.
به روز شده در 22 فوریه 2022 - رابط کاربری به روز شد
این به روز رسانی برای بهبود تجربه سایت طراحی شده است. گوگل در توییتر اعلام کرد که به تدریج تجربه کاربری نسخه دسکتاپ را به روز می کند. انتظار می رود در مارس 2022 تکمیل شود. Google اطلاعات بیشتری درباره به‌روزرسانی‌های تجربه کاربر در صفحه برنامه‌نویس ارائه می‌دهد. که می توانید اینجا بخوانید