حافظه خبری

مجله خبری حافظه

حافظه خبری

مجله خبری حافظه

بدون توجه به دکور، ملافه نخرید


نوع تخت با توجه به دکور اتاق و سلیقه شخصی متفاوت است. اتاق خواب باید بر اساس سلیقه و سبک هر فرد طراحی شود. از آنجایی که اتاق خواب برای هر فرد مکانی خاص است، باید آرامش و امنیت را برای هر فرد به ارمغان آورد.

تخت خواب یکی از ضروری ترین وسایل اتاق خواب محسوب می شود و تاثیر زیادی در دکوراسیون اتاق خواب دارد. نوع تخت بسته به فضای داخلی اتاق و سلیقه افراد متفاوت است. اتاق خواب باید مطابق با سلیقه و روحیه هر فرد تزئین شود. زیرا اتاق خواب معمولا یک فضای شخصی برای هر فرد است و باید آرامش و امنیت را برای هر فرد به ارمغان آورد. به همین دلیل است که افراد به محض تغییر وضعیت خواب خود برای چندین شب احساس ناراحتی می کنند. سرویس خواب در واقع مهمترین قسمت اتاق خواب است. تخت حجم زیادی از اتاق را می پوشاند و مکانی برای خواب و استراحت افراد به حساب می آید. بنابراین مناسب است که سرویس خواب ترکیبی از زیبایی و راحتی را پوشش دهد. https://aftabir.com/news/view/14285/بدون-توجه-به-دکوراسیون-سرویس-خواب-نخرید

نوع تخت با توجه به دکوراسیون اتاق و سلیقه افراد متفاوت است. اتاق خواب باید مطابق با سلیقه و لذت هر فرد چیدمان شود. زیرا اتاق خواب معمولا یک فضای خصوصی برای همه است و باید آرامش و امنیت را برای همه به ارمغان آورد.

جزء سرویس خواب

به طور کلی، اجزای سرویس اتاق شامل تخت، میز کنار تخت، کمد، آینه، کمد لباس و پوف است. اما گاهی اوقات متوجه می شوید که یکی از این موارد گم شده است. امروزه می توانید درخواست کنید که یکی از آنها و همچنین یک سرویس انتخابی برای شما ساخته شود. تانیل چوب ساخت و فروش انواع تخت در طرح ها، سبک ها و رنگ های مختلف می باشد.

مهمترین بخش سرویس اتاق

تخت خواب یکی از موارد مهم در اتاق خواب است که بر اساس نیاز افراد، اندازه و ارتفاع تخت تعیین خواهد شد. به عنوان مثال عرض تخت 90-110 سانتی متر و طول آن 200 سانتی متر است که البته با توجه به سلیقه افراد قابل تغییر است. مثلا یک فرد قد بلند نیاز به تخت خواب بلند دارد و باید تخت مورد نظر را بر اساس آن انتخاب کند.

نکات مهم هنگام خرید تخت

به یاد داشته باشید که هنگام خرید تخت آن را بو کنید. برخی از تخت ها به دلیل استفاده از مواد چوبی نامناسب، رنگ های نامناسب بوی بدی دارند و در طولانی مدت باعث بیماری های تنفسی می شوند. حتی اگر آلرژی وجود داشته باشد، این بو می تواند آن را بدتر کند.

میز آرایش یا حمام

در میان دیگر مبلمان اتاق خواب، میز آرایش وجود دارد که برای نظم دادن به لوازم آرایشی استفاده می شود. افراد می توانند یک میز آرایش را با طرح و شکل مورد نظر خود برای سازندگان و طراحان سفارش دهند تا آن را بسازند. همچنین می توانید یک صندلی در کنار میز آرایش خود قرار دهید تا خیالتان راحت شود و به چیدمان اتاق خوابتان جلوه زیباتری بدهد. علاوه بر زیبایی میز توالت، از خوش ساخت، ایمن و مستحکم بودن آن و شل نبودن پایه آن اطمینان حاصل کنید. در برخی از میزهای آرایش آینه به میز متصل و پیچ می شود و در برخی دیگر به صورت جداگانه نصب می شوند. برای خانه هایی که کودک هستند، استفاده از میز توالت با آینه وصل شده به آن در اتاق خواب توصیه می شود تا هنگام برخورد ناگهانی کودک به میز توالت، آینه بر روی او نیفتد و جان و سلامتی او در امان باشد. حتی اگر مدلی که آینه مجزا دارد را دوست دارید، می توانید از فروشنده یا طراح بخواهید آن را برای شما به میز آرایش بپیچد.

میز کنار تخت و میز کنار تخت

میزهای کنار تخت یکی دیگر از وسایل مورد استفاده در اتاق خواب است. این دستگاه ها نیز مانند جاروبرقی ها در اندازه ها و ابعاد مختلفی تولید می شوند. و طرح های مختلف تخت وجود دارد. به طور کلی یک تخت یک نفره یک تخت یک نفره و یک تخت دونفره دو تخت ارائه می دهد. میز کنار تخت واقعا وسیله ای ساده است که می توانید یک لیوان آب، کتاب، دارو، ساعت و ... را در آن قرار دهید. آنها را طوری قرار دهید که هر زمان که به آنها نیاز داشتید آماده باشند. طول و عرض استاندارد پاتختی 40-50 سانتی متر است. ارتفاع میز پاتختی باید به گونه ای باشد که هنگام دراز کشیدن روی تخت بتوانید آن را ببینید. بهترین ارتفاع تخت 65-70 سانتی متر است.

آینه، بخشی کاربردی از سرویس اتاق خواب

یکی دیگر از لوازم جانبی اتاق، آینه است. البته برخی افراد خرید آینه را ضروری نمی دانند، اما امروزه آینه ها زیباترین قسمت اتاق به حساب می آیند. زیرا افراد به خصوص خانم ها هنگام آرایش به آینه نیاز دارند. یا وقتی مردم از خواب بیدار می شوند، می خواهند خودشان را ببینند. آینه های قدی برای برخی اتاق خواب ها و آینه های مجزا برای برخی دیگر طراحی شده اند. برای اطمینان از ایمنی باید آینه روی میز توالت را روشن کنید.

کمد یا کشو

کمد لباس نیز یکی از لوازم جانبی اتاق خواب است و ابعاد آن به عرض و اندازه اتاق خواب بستگی دارد. اتاق دارای کمد لباس برای نگهداری لباس و لوازم جانبی است. اگر اتاق شما برای گنجاندن کمد بسیار کوچک است، ممکن است بخواهید یک تخت با کشو بخرید.

پفک یا پفک

پوف یا پفک یکی از محصولاتی است که علاوه بر مبلمان در حفره های تخت استفاده می شود. فرنی انواع مختلفی دارد که برخی از آنها فقط صندلی هستند و برخی دارای صندوقدار هستند که می توانید وسایل مورد نیاز خود را در آن قرار دهید.

سرویس خواب دو نفره

معمولا برای زوج ها از تخت های دو نفره استفاده می شود. زوج های جوان سرویس خواب را به عنوان بخشی از خدمات چوبی می گیرند. زیرا بهترین تخت دو نفره از چوب ساخته شده است. بنابراین سوئیت های دو خوابه با طرح ها و رنگ های شگفت انگیز معمولا تولید می شوند و در دسترس زوج های جوان قرار می گیرند. سرویس خواب به عنوان عضوی دائمی در اتاق خواب باید با کیفیت و مقاوم باشد و چوب آن به مرور زمان از بین نرود.

یک خواب آرام با ملافه با کیفیت

ملافه، به خصوص تخت، بر کیفیت خواب شما تأثیر می گذارد. بنابراین در هنگام خرید سرویس خواب به تمام جزئیات و نکات خرید توجه کنید تا تمامی قسمت های سرویس خواب از کیفیت کافی برخوردار باشد. هنگام خرید روتختی، توجه به تم و چیدمان اتاق خواب بسیار مهم است. برای خرید هوشمندانه می توانید از مشاوران تانیل چوب راهنمایی بخواهید تا بهترین سرویس خواب را با قیمت مناسب به شما پیشنهاد دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد