حافظه خبری

مجله خبری حافظه

حافظه خبری

مجله خبری حافظه

چمن پاش هانتر


آبیاری و سمپاشی به موقع در چمن طبیعی، زمین های زیر کشت و مزارع بسیار مهم است. مناطق سبز و غیره در روش بهینه آبیاری در نظر گرفته شده است. اهمیت این مشکل را می توان به ویژه با توجه به مشکل کم آبی در بخش کشاورزی درک و قضاوت کرد. خوشبختانه پیشرفت تکنولوژی در سال های اخیر مزایای بسیاری را در این زمینه به همراه داشته است و وسایل کاربردی و اساسی بسیاری برای آب رسانی و آبیاری انواع گل و گیاه و فضای سبز طراحی و ساخته شده است. آبپاش هانتر یک ابزار بسیار کاربردی در صنعت کشاورزی و آبیاری است که می تواند به صورت سفارشی و استاندارد برای پاشیدن مزارع سبز و سایر محیط های کشاورزی مورد استفاده قرار گیرد. در معرفی اسپرینکلر شکارچی با ما همراه باشید.

شکارچی اسپرینکلر چیست؟

این آبپاش محصول شرکت آمریکایی هانتر است و برای آبیاری زمین های کشاورزی، پرورش گل و گیاه در گلخانه ها و آبیاری فضای سبز کاربرد دارد. نکته مهم برای معرفی این ابزار کاربردی نحوه عملکرد آن در هنگام آبیاری است. این سشوارها کیفیت بالایی دارند و قابلیت مخفی شدن را دارند. به این ترتیب که پس از پایان آبیاری از چشمه موجود در آن برای پایین آمدن و جمع شدن در خاک استفاده می کند. نازل های تعبیه شده در بدنه نازک و ظریف این سمپاش برای پاشش آب در شعاع زیاد بهینه شده است. اجزای این دستگاه شامل بدنه، فیلتر، شفت و ریسک می باشد. با افزایش فشار آب امکان بالا بردن سمپاش با افزایش فشار آب فراهم می شود و فنر موجود در بدنه سمپاش آن را بالا می برد. به این ترتیب آبپاش از زمین خارج می شود. نحوه نصب این نوع آبپاش بسیار آسان است. می توانید انواع سمپاش شکارچی را در مناطق مختلف نصب کنید. مطمئن شوید که سمپاش همسطح با زمین نصب شده باشد.

https://mokhatab.org/hunter-lawn-sprinkler/

نوک آسپرسور شکارچی


این نوع آبپاش در دو نوع دوار و دوار ساخته و عرضه می شود. مدل دوار دارای یک سری روتور است که توانایی توزیع آب در تمام جهات را می دهد. اسپرینکلرهای چرخشی هانتر دارای 12 نازل برای توزیع آب هستند و برای پرتاب قطرات آب به شعاع های مختلف استفاده می شوند. این آبپاش ها به هفت نازل با زاویه کم نیز مجهز هستند. از آنجایی که شعاع پاشش آب در انواع مختلف این آبپاش متفاوت است، امکان استفاده از آن در شرایط مختلف وجود دارد. مدل هایی که شعاع اسپری کم دارند برای استفاده در فضاهای کوچک و آبیاری هاله باریک مناسب هستند. مدل های با شعاع پاشش آب متوسط ​​برای مناطق با فشار آب کم و خاک های رسی مناسب هستند. آبپاش با شعاع پاشش زیاد نیز به دلیل برد زیاد در ارسال آب برای مناطق با فشار آب بالا مناسب است. اگر نیاز به آبیاری سطح وسیعی دارید می توانید از آبپاش هانتر با شعاع زیاد استفاده کنید. برای حل مشکل فشار کم آب، استفاده از پمپ ایده آل به نظر می رسد.

مزایای استفاده از اسپرینکلر هانتر

این محصول شرکت هانتر به عنوان یکی از پرفروش ترین تجهیزات آبیاری شناخته می شود. بنابراین مشخص است که استفاده از آن فواید زیادی به همراه دارد. از جمله ویژگی ها و مزایای قابل توجه این نوع آبپاش ها می توان به آبیاری یکنواخت، قابلیت تنظیم شعاع پاشش آب، طراحی زیبا و یکنواخت، قابلیت مخفی کاری، وزن سبک، قابلیت استفاده در محیط های مختلف و بهینه سازی آب اشاره کرد. مصرف. و قابلیت ذخیره و بسیاری از مزایای دیگر. استفاده از این آبپاش در موقعیت ها و مکان های مختلف از جمله آبیاری مزرعه و باغ، آبیاری گلخانه ای، آبیاری چمن و فضای سبز شهری و خانگی، آبیاری پروژه های صنعتی و هر منطقه ای که نیاز به آبیاری منظم و مداوم داشته باشد، مهمترین مزیت مجموعه برای آی تی.

قیمت سمپاش شکارچی

یکی از مزیت های اصلی این تجهیزات آبیاری قیمت مناسب آن است. از آنجایی که بدنه آبپاش از پلاستیک ساخته شده است، هزینه مصالح ساختمانی کاهش می یابد. اگرچه قیمت این محصول به نوع، تعداد نازل و ... بستگی دارد. به طور کلی قیمت خوبی را تعیین می کند. از آنجایی که این تجهیزات هیدرولیک در رنج ها و رادیاتورهای مختلف طراحی و تولید می شود، در شرایط مختلف بهترین عملکرد را خواهد داشت و شما را از خرید پمپ و هزینه های اضافی صرفه جویی می کند.

نتیجه گیری

در این مقاله در مورد آبپاش هانتر و کاربرد آن در آبیاری چمن ها، فضای سبز، گلخانه ها و حتی مناطق بزرگ کشاورزی صحبت کردیم. از آنجایی که این سمپاش شعاع های مختلف از 40 درجه تا 360 درجه و مناطق بسیار طولانی را پوشش می دهد، می توان از آن در شرایط رشد مختلف استفاده کرد. این محصول سال هاست که توسط یک شرکت آمریکایی تولید می شود و با اینکه روکش آن پلاستیکی است اما از استحکام بسیار بالایی برخوردار است. قیمت خرید این محصول نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد. نصب این آبپاش ساده است و نیاز به دانش خاصی ندارد. فقط آن را با زمین خیس کنید. برای اطلاعات بیشتر به سایت تجارت آب نیرو مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد