حافظه خبری

مجله خبری حافظه

حافظه خبری

مجله خبری حافظه

حرکت به قبرس


در این صفحه به بررسی شرایط مهاجرت به قبرس یورومای و  شرایط اخذ تابعیت و اقامت قبرس، هزینه های زندگی در قبرس و تمامی موارد مربوطه از صفر تا صد می پردازیم. در حال حاضر شرایط اقامت قبرس شمالی و راه ها و روش های مهاجرت به قبرس شامل موارد زیر می باشد:


خرید مسکن با خرید ملک

مهاجرت از طریق راه اندازی کسب و کار

مهاجرت از طریق تحصیل در قبرس

با دعوت نامه شغلی تابعیت دریافت کنید

با تمکن مالی در قبرس بمانید

با خرید ملک به قبرس مهاجرت کنید

برای کسانی که قصد زندگی در قبرس را دارند، خرید ملک منطقی ترین و مقرون به صرفه ترین راه برای مهاجرت به قبرس شمالی است. پروژه های متعددی برای فروش و شرایط پرداخت بسیار مناسب وجود دارد که به شما این امکان را می دهد تا علاوه بر داشتن اقساط بلندمدت بدون بهره تا 84 ماه، مصالح ساختمانی را خودتان انتخاب کنید.

عرضه املاک از استودیو (بدون اتاق خواب) تا ویلاهای ساحلی بسیار مجلل به یک سوم قیمت سایر کشورهای مدیترانه ای، یکی از جاذبه هایی است که باعث مهاجرت بسیاری از مردم شمال اروپا و کشورهای روسی زبان شده است. به قبرس شمالی برای خرید خانه. .

کدام افراد با خرید ملک اجازه اقامت می گیرند؟

خریداران و پیمانکاران فرعی. دسته های خریدار عبارتند از: همسر - فرزندان زیر هجده سال (اتوماتیک) و فرزندان مجرد بالای هجده سال به عنوان یک درخواست جداگانه به پلیس مهاجرت (فرزندان نابالغ نامحدود زنان و مردان تا 25 سال) و والدین مصرف کنندگان.

توجه داشته باشید که خواهر و برادر خریدار در صورتی که بالای 18 سال سن داشته باشند نمی توانند عضو گروه باشند و اگر کمتر از 18 سال سن داشته باشند پس از اخذ اقامتگاه والدین خود (پس از تقسیم ملک) می توانند اقامتگاه دریافت کنند.

آیا خواهر و برادر می توانند همزمان در ملک زندگی کنند؟

اگر مجرد باشند (فقط 2 نفر) می توانند بمانند. لطفاً توجه داشته باشید که تعداد زیادی از افراد می توانند به عنوان شریک در یک شراکت وجود داشته باشند، اما قوانین اقامت برای مشارکت در بحث متفاوت است. بر اساس قانون مهاجرت، یک خانواده (مالک مجرد و بخشی از یک جامعه) می تواند یک ملک یا دو خواهر و برادر در یک خانواده زندگی کنند، اگر هر دو مجرد باشند.

چه کسانی می توانند در قبرس شمالی ملک بخرند؟

همه مردم به جز شهروندان سوریه، افغانستان، چین و کشورهای آفریقایی (به جز آفریقای جنوبی و مصر) می توانند در قبرس شمالی ملک خریداری کنند. پس از اینکه این افراد گذرنامه معتبر با تاریخ یک ماه از کشور مبدأ خود را به پلیس ارائه کردند، پلیس قبرس شمالی سابقه کیفری این افراد را از طریق اینترپل پیگیری می کند و در صورت نداشتن سابقه کیفری می توانند مدرک دریافت کنند.

آیا با خرید ملک می توان اقامت دائم گرفت؟

تمامی افرادی که دارای ملک در قبرس شمالی euromy هستند می توانند برای اجازه اقامت اقدام کنند. این اقامت در سه سال اول سالانه و در سال سوم تا پنجم دو ساله است و از سال پنجم با احراز شرایط زیر می تواند به اقامت دائم تبدیل شود.


برای خانه های یک، دو و پنج ساله، کمک مالی مورد نیاز است (در حال حاضر 20000 دلار برای ملکی که قبلا خریداری شده و 15000 دلار برای ملک تکمیل شده در سال). شرط اقامت پنج ساله داشتن ملکی به ارزش بیش از 125000 پوند و عدم ترک قبرس برای بیش از 6 هفته در سال در 5 سال گذشته است. اگر می خواهید رفت و آمد داشته باشید و قصد اقامت دائم در قبرس را ندارید باید هر سال یا هر دو سال یکبار اقامت خود را تمدید کنید.

یکی دیگر از پیش نیازهای ضروری برای اعطای اقامت، ارائه آدرس رسمی محل سکونت (اجاره یا گواهی ملک) و همچنین آزمایشات پزشکی برای اثبات عدم وجود بیماری های واگیردار است.

آیا بعد از مسکن از طریق خرید ملک اجازه کار داریم؟

بله، هیچ محدودیتی وجود ندارد، اما باید فورا نوع ویزای خود را (از ویزای مالک به ویزای کاری) تغییر دهید. زیرا وزارت کار قبرس شمالی روی کار بدون بیمه بسیار حساس است و در صورت عدم تغییر نوع ویزای خود به دلیل بیمه، جریمه سنگین یا اخراج از کشور خواهید داشت.

مزایای مهاجرت خانواده ها به قبرس شمالی چیست؟

از خدمات پزشکی رایگان در مراکز دولتی مجهز استفاده کنید.

آموزش رایگان در مدارس دولتی

این دانشگاه شهریه ویژه ارائه می دهد (فقط برای کسانی که به تحصیل ترکی در دانشگاه ادامه می دهند).

افتتاح حساب بانکی بین المللی و دریافت مسترکارت و ویزا کارت (کارت اعتباری و نقدی) با ارزهای معتبر مانند پوند انگلیس، دلار، یورو و لیر ترکیه.

امکان خرید اقساطی و اخذ وام بانکی.

برای راه اندازی کسب و کار به قبرس شمالی بروید.

دولت قبرس شمالی سیاست خود را بر جذب سرمایه خارجی بنا نهاده است. از بنیانگذاران کسب و کار پشتیبانی بسیار خوبی می کند و به راحتی می توان مجوز کسب و کار را دریافت کرد، سپس با ارائه وام های بلند مدت با بهره بسیار کم، سرمایه گذاران زیادی را از سراسر جهان برای راه اندازی کسب و کار جذب می کند. از قبرس شمالی دیدن کنید

قبرس شمالی کشوری با جمعیت کم و پتانسیل بسیار بالا است. تعداد دانشجویان خارجی در قبرس سه برابر بیشتر است. و با پیش بینی های انجام شده تخمین زده می شود که سالانه بیش از 10 میلیون گردشگر از این کشور دیدن کنند. بنابراین تنها مشاغلی که پاسخگوی نیاز دانشجویان و گردشگران باشند می توانند بازار کار خوبی داشته باشند.

علاوه بر این دو زمینه، هر کاری که مربوط به بازار ساخت و ساز باشد، بازار بسیار مناسبی برای رشد و توسعه دارد. بسیاری از سرمایه گذاران به بازار املاک در قبرس شمالی بازگشته اند و کار ساخت و ساز با سرعت و مقیاس بسیار سریع در این کشور انجام می شود.

اگر می خواهید موضوعی در مورد شغلی با آینده روشن ایجاد کنید، در اینجا چیزی است که باید بگویید:

کافه یا رستوران

کپی و کارهای فنی مرتبط با امور دانشجویی

تعمیر موبایل

سالن آرایش

عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای

دفتر معماری

مهندسی عمران

ساخت کابینت و لوازم چوبی

تولید بلوک های ساختمانی

گرافیک و تبلیغات

در صورت ثبت شرکت چه کسی می تواند در قبرس زندگی کند؟

حمایت دولت از سرمایه گذاران حتی در زمینه اخذ اقامت نیز موثر است. صاحبان مشاغل در ابتدا ویزای تجاری 2 ساله و همه زیرشاخه ها دارند (زیررده ها برای همه انواع اقامت یکسان هستند). صاحبان مشاغل برای اخذ اقامت نیازی به ارائه هیچ گونه حمایت مالی ندارند و روند اخذ اقامت آنها سریعتر و آسانتر از سایر انواع اقامت است.

آیا با ثبت شرکت اقامت دائم می گیریم؟

خیر، پس از 6 سال و امتناع از بیمه کار در این مدت، سرمایه گذار می تواند برای اقامت دائم اقدام کند.

سفر به قبرس از طریق تحصیل

شما می توانید ویزای تحصیلی در قبرس شمالی را به دو صورت دریافت کنید: اولی ثبت نام در دانشگاه. و راه دیگر ثبت نام در کالجی است که دوره های آموزشی کوتاه مدت ارائه می دهد. مانند دوره های زبان ترکی، انگلیسی، آلمانی یا مدارسی که دوره های کوتاه مدت مانند آموزشگاه های فنی و حرفه ای ارائه می دهند. مانند دوره های مدیریت گردشگری، مدیریت پروژه و مدیریت بازرگانی

دانش آموز نیازی به حمایت مالی ندارد، اما همسالان بالای 18 سال او باید حمایت مالی خود را به دولت نشان دهند. (در حال حاضر 25000 دلار به بالا)

دانش آموزان و افراد زیرمجموعه دارای کلیه امکانات دولتی رایگان هستند و می توانند حساب بانکی افتتاح کنند.

تابعیت قبرس را با دعوت نامه پستی دریافت کنید

به طور کلی، ویزای کار در اداره مهاجرت قبرس شمالی رایج نیست. اما کارفرمایان حق دارند یک پیشنهاد شغلی را برای یک متخصص خارج از جزیره بفرستند اگر بخواهند آنها را به تجارت خود در قبرس بیاورند. در این صورت مسئولیت کار بر عهده کارفرماست و اگر کارمند مرتکب جرم شود کارفرما مسئول است.

همچنین کارفرما موظف است مبلغی (حدود 600 یورو) را در بانک به نام کارمند مسدود کند تا در صورت عدم پرداخت ویزای کاری وی از کارمزد واریز شده در بانک کسر شود.

این وظیفه کارفرما است که حداقل مبلغی را که وزارت کار تعیین می کند به عنوان حقوق به کارمند و علاوه بر پرداخت حق بیمه ماهانه کارمند پرداخت کند. در حال حاضر هزینه بیمه برای یک کارمند غیر قبرسی حدود 3000 لیر ترکیه و حقوق پایه آن حدود 18000 لیر ترکیه است.

تمامی افرادی که دارای ویزای کار به عنوان کارمند هستند می توانند پس از شش سال کار در قبرس شمالی برای اقامت دائم درخواست دهند.

اقامت و مهاجرت قبرس با تمکن مالی

گرفتن ویزای یک ساله از طریق فاینانس و اجاره خانه نوعی ویزای موقت است. این نوع ویزا به احتمال زیاد پس گرفته خواهد شد. در حال حاضر امکان اخذ ویزای یک ساله از طریق تمکن مالی وجود دارد. مبلغ تامین مالی باید بیشتر از 25 هزار دلار باشد. در حال حاضر، هر بانکی در هر جای دنیا که نشان دهد متقاضی حداقل این مبلغ را در حساب خود دارد، واجد شرایط پلیس مهاجرت است. اما از نظر تجربه، بهتر است در یکی از بانک های قبرس حساب باز کنید و از بانک ها مجوز مالی بگیرید.

مبلغ مورد نیاز برای تمامی مدالیته ها در بانک رفع انسداد می شود و پس از دریافت نامه مناسب قابل برداشت می باشد.

یک فرد با تمکن مالی می تواند برای گروه های کوچک خود برای ویزای یک ساله اقدام کند و گروه های کوچک به بودجه اضافی نیاز ندارند. (تقسیمات فرعی در همه انواع زیستگاه یکسان است).

همه کسانی که از این طریق مسکن دریافت می کنند، مانند سایر اشکال مسکن، از خدمات عمومی رایگان بهره مند می شوند.

دلیل عدم جمع آوری سرمایه و فروش شهروندی قبرس شمالی به مهاجران مانند سایر کشورهای دارای ضعف اقتصادی، حفظ امنیت این کشور است. قبرس شمالی کشوری امن است بر خلاف قبرس جنوبی که پاسپورت خود را با پول می فروشد، پس از ارزیابی حداقل 5 ساله در مرحله اول به کارت اقامت دائم و در مرحله بعد پاسپورت می رسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد