حافظه خبری

مجله خبری حافظه

حافظه خبری

مجله خبری حافظه

8 نشانه‌هایی که شما تأثیر زیادی بر افزایش فالوور اینستاگرام داشتید


شاید برای شما عجیب به نظر برسه و از خودتون بپرسید بالا بردن عدد پیج اینستاگرام چه فایده ای داره؟ البته این مورد شاید به صورت مستقیم روی افزایش فالوور اینستاگرام شما تاثیر نداشته باشد ولی همانطور که قبلا اشاره کردم افرادی شما را دنبال می کنند که از پروفایل شما در نگاه اول خوششان بیاید. شاید برایتان سوال پیش بیاید که IGTVچیست و چگونه IGTV بگذاریم؟ توجه داشته باشید که سایر محتوای IGTV در صفحه اکسپلور، چهار برابر سایز تصاویر است و اگر بتوانید محتوای IGTV خود را وارد صفحه اکسپلور کنید، شانس مشاهده شدن محتوای شما توسط مخاطبان خیلی بیشتر خواهد شد. خیلی جای تعجب ندارد که او را در لیست پیج های با بیشترین فالوور اینستا ببینیم. این نکته نیز قابل ذکر است وبسایت دریای فالوور برای جبران ریزش های احتمالی همواره مقدار بیشتری برای مشتریان خود فالوور میزند تا مشتریان خود را همیشه راضی نگه دارد. برای این منظور میتوانید درخواستی به اینستاگرام بفرستید تا حساب شما را مجددا بررسی کند. در ادامه سوالات متداول پیرامون تبلیغ پیج در اینستاگرام را بررسی میکنیم. همچنین محتوای خود را زمانی منتشر کنید که مخاطبان شما آنلاین باشند. این افراد میدانند که اگر پستهایشان به اکسپلور راه پیدا کند، مخاطبان بیشتری محتوای آنها را خواهند دید، معروفیت برندشان بیشتر خواهد شد و به تدریج درآمدشان افزایش پیدا خواهد کرد.

دریاچه ارومیه - سایت گردشگری ایران در صورتی که میخواهید کسب و کار خود را در این پلتفرم راهاندازی کنید و به موفقیت برسید، باید تلاش کنید که محتوای خود را وارد صفحه اکسپلور اینستاگرام (Instagram Explore) کنید. در صورتی که در پستهای شما یک گزینه کال تو اکشن (CTA) وجود داشته باشد و این پستها وارد صفحه اکسپلور شود، کاربران بیشتری به درخواست شما پاسخ میدهند و با این کار نرخ تبدیل شما هم بیشتر خواهد شد. این صفحه از اینستاگرام بر اساس علایق و رفتار کاربران شخصیسازی میشود. در این بخش از مقاله به معرفی ابزارهایی میپردازیم که در قالب اپلیکیشن و البته پنل میتوانند در شناسایی و حذف فالوور فیک به شما کمک کنند. کافی است به نتایج آنالیز پیج اینستاگرام خود توجه داشته باشید و از نتایج آن برای رشد و بهبود پستها و محتوای خودتان کمک بگیرید. هر محتوایی که منتشر میکنید، بخش آنالیز ایستاگرام را نگاه کنید و ببینید که آیا مخاطبان با این محتوا ارتباط برقرار کردهاند یا اینکه واکنشی به آن نشان ندادهاند؟ پیشنهاد میکنم حداقل با ۵ یا ۱۰ پیج مشابه در اینستاگرام ارتباط برقرار کنید و به اصطلاح شبکهسازی کنید تا بتوانید با سرعت بیشتری، هزار فالوور اول اینستاگرام را جذب کنید. ۱۰ هزار فالوور علاوه بر این که یک هدف خوب برای اینستاگرام مارکتینگ محسوب میشود، امکانات جدیدی را در اینستاگرام برای شما فراهم میکند.

اگر یک مخاطب در دایرکت برای شما پیام فرستاد، سعی کنید در سریعترین زمان ممکن پاسخ او را بدهید. سعی کنید خودتان هم مخاطبان را به تعامل تشویق کنید. گاهی مواقع پیش میآید که مخاطبان شما زمانی آنلاین میشوند که شما در آن مواقع توانایی آنلاین شدن را ندارید. شما با تبریک گفتن عید و یا انتشار یک مطلب مربوط به رخدادهای عمومی میتوانید ارتباط بسیار خوبی با دنبال کنندگان خودتان برقرار کــنید. حال اگر روی یکی از این محتواها بزنید و صفحه را به طرف پایین اسکرول (Scroll) کنید، متوجه خواهید شد که یک سری محتوای دیگر که با آن پست در ارتباط هستند، به شما نمایش داده میشود. در اینصورت اگر نتوانید با پشتیبانی وب سایت در ارتباط باشید، نخواهید توانست مشکلات مربوط به پیج را رفع کنید. همچنین زمانی که در وبلاگ ها و وب سایت های دیگر پستی به عنوان پست مهمان منتشر می کــنید حتما در پروفایل خود آدرس اینستاگرام خود را نیز درج کــنید.در تکمیل پروفایل شبکه های اجتماعی خود دقت کــنید که حتما آدرس اینستاگرام خود را نیز قرار دهید. همچنین لایو اینستاگرام نیز از قابلیتهای نسبتاً جدید این شبکه اجتماعی پرطرفدار است، که میتواند به شما در حفظ فالوورهایتان کمک کند. این هشتگ زمانی که قصد تبلیغ بیشتر پیج را در فضای مجازی و سایر شبکه های اجتماعی داشتید، می توانند به شما کمک کنند. اگر اهل شبکه های اجتماعی باشید حتما نام شبکه اجتماعی Threads به گوش تان خورده است که زیرمجموعه اینستاگرام است. در این صورت می توانید محتوای تولیدی خود را بهبود ببخشید و همین باعث می شود در جذب فالوور برای پیج خود هم پیشرفت داشته باشید. برای اینکه طبیعیتر شود و کمتر اسپم شود می توانید این محتویات متقابل را بهتر درست کنید - مخصوصاً کپشن ها - . برای اینکه بازدید از پیج شما بالا برود و فالوورهای شما افزایش یابند، پس از مشخص شدن هدف پیج، پست ها و کپشن هایی که برای یک پست در نظر میگیرید را مناسب انتخاب کنید.

این افراد اگر محتوای شما را دوست داشته باشند، ممکن است ترجیح دهند تا شما را فالو کنند. اگر میخواهید فروش خود را از طریق این رسانه اجتماعی افزایش دهید، باید کاری کنید که محتوای پیجتان در صفحه اکسپلور کاربران و مخاطبان هدف به نمایش درآید و به خوبی بتوانید به بازاریابی در اینستاگرام بپردازید. چه محتوا و لحنی مورد علاقه اکثر کاربران است و با اهداف و سوالات آنها سازگاری دارد؟ ممکن است برخی تصور کنند که محتوای IGTV طولانی است و اکثر کاربران تمایلی به مشاهده ویدیوهای طولانی ندارند. اگر پیج شما فالوور بیشتری داشته باشد خرید بیشتری توسط کاربران در پیجتان صورت می گیرد. اگر فلان بلاگر شناخته شده 5 میلیون می گیرد تا شما را در استوری معرفی کند، دلیلی ندارد که حتما برای شما هم نتیجه بخش باشد. اگر میخواهید نزد مخاطبان خود معروف و محبوب شوید، سعی کنید از فرمتهای مختلف برای تولید محتوا استفاده کنید ولی تولید محتوا با فرمت زیلز باعث میشود که شما از حمایت خود برنامه اینستاگرام برخوردار شوید و زودتر به صفحه اکسپلور بیایید. سعی کنید تا حد امکان اطلاعات خوب و مفیدی در مورد مخاطبان بازار هدف خود کسب کنید و محتوای مورد علاقه آنها را در پیج خود منتشر کنید. برای اطلاع از زمان مناسب باید از طریق ابزارهای آنالیز اینستاگرام ببینید که مخاطبان شما بیشتر در چه زمانهای آنلاین هستند و سپس محتوای خود را در آن زمانها به دست مخاطب برسانید. برای کسب اطلاعات مفید در مورد مخاطبان و بازار هدف، استفاده از ابزارهای آنالیز اینستاگرام کمک زیادی به شما خواهد کرد چرا که این کار باعث میشود که خیلی راحتتر و سریعتر نظر آنها را جلب کنید. آنالیز اینستاگرام و بررسی میزان مشارکت و تعامل کاربران تأثیر زیادی بر درک شما از عملکردتان در این شبکه اجتماعی دارد.

بوراک اوزدمیر با انتشار ویدیوهای جذاب از کار آشپزی خود توجه کاربران بسیاری را از کشورهای مختلف جلب کرده است. به عنوان مثال اگر در بین پیجهایی که دنبال میکنید، چند پیج در مورد فوتبال یا آشپزی وجود داشته باشد، اینستاگرام خیلی زود متوجه میشود که شما به فوتبال یا آشپزی علاقمند هستید. دومین فایدهای که خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش میتواند برای شما به دنبال داشته باشد این است که مشتریان و مخاطبانی که دوست دارند از شما یک خدمت و یا محصولی را خرید کنند، خیلی راحت و ساده به شما اعتماد کرده و خرید خود را انجام میدهند، اما چه چیزی باعث این میشود که پیج شما به عنوان یک پیج قابل اعتماد دیده شود؟ وقتی یک پست به صفحه اکسپلور اینستاگرام راه پیدا میکند، میزان تعامل یا انگیجمنت ریت آن به میزان قابل توجهی افزایش پیدا میکند؛ زیرا پست شما در صفحه اکسپلور افرادی نمایش داده میشود که به محتوای شما علاقه دارند. وقتی فالوورها فقط پستها، محصولات و خدمات شما را میبینند، شما با یک جامعه محدود روبرو هستید، به همین خاطر خریدشان هم از شما محدود است. فالوورهای فیک (غیرواقعی) هیچ بازدید، کامنت و لایکی برای شما ندارند و فقط باعث می‌شوند که در قسمت فالوورها، عدد بیشتری نشان داده شود. البته فعالیتهای شما هم به آنها نمایش داده میشود. ابزار Insights متعلق به خود اینستاگرام است و برای تجزیه و تحلیل فعالیتهای شما در اینستاگرام واقعاً مفید و موثر است. حال فرض کنید که شما یک صفحه فروشگاهی داشته باشید و محصول شما در این صفحه باشد، چه اتفاقی میافتد؟ هر کاری که شما دوست داشته باشید ربات اینستاگرام برای شما انجام می دهد. زمانی که شما دوستان خود را در عکسها تگ میکنید، در اصل شما این عکس را به پروفایل آنها نیز اضافه میکنید و در بخش عکسهای تگ شده آنها قرار میدهید.

اطلاعات و بیوگرافیهای لازم و ضروری را به پروفایل خود اضافه کــنید و حتماً اطلاعات تماس خود، وب سایت و ایمیل خود را نیز در بخش بیوگرافی قرار دهید. افراد زیادی در موضوعی که ایجاد کردید شرکت می کنند و ممکن اســت دوستان دیگر خود را نیز در پست شما منشن کنند. بنابراین اگر اکانتی را مشاهده کردید که بیشتر مشخصات ذکر شده را دارد، می توانید آن را به احتمال زیاد یک اکانت فیک تلقی کنید. 4. فالوورها ویژگی های اکانت های واقعی را دارند بنابراین بهترین روش برای جلب اعتماد مخاطبان شما هستند. بسیار مهم است که بدانید آنها چه هستند، بنابراین می توانید از آنها دوری کنید و افرادی را دنبال کنید که ارزش دنبال کردن را دارند. در هر منطقه ای که کار می کنید می توانید پست های سرگرم کننده ارسال کنید. در آپدیت جدید اینستاگرام شما می توانید با قابلیت هشتگ گذاری بر روی کپشن پست های خود در آن کلمات به اکسپلور اینستاگرام راه پیدا کنید ، اما باید توجه داشته باشید که حتما از فالوور های دریافتی شما با کیفیت های باشد تا به اکسپلور اینستاگرام راه پیدا کنید ، تیم مجموعه ما فرایند راهیابی شما به اکسپلور اینستاگرام را هموار خواهد نمود، توجه داشته باشید که طبق معیار های روز و جهانی اینستاگرام شما حتما باید از خدمات بازاریابی نسل پنج استفاده نمایید تا به اکسپلور وارد شوید، کافیست این موارد را به تیم قدرتمند سون فالوور بسپارید، در این حالت ما به شما پیشنهاد می کنیم ترکیبی از فالوور ارزان اینستاگرام و مقداری از پلن خرید فالوور ایرانی مجموعه سون فالوور استفاده نمایید تا پست های شما به اکسپلور اینستاگرام راه پیدا کند.

افزایش فالوور اینستاگرام یک تخصص است که ما در تبلیغ اپ آن را به بهترین نحو ممکن انجام می دهیم. همانطور که میدانید یکی از بهترین و محبوبترین برنامههای حال حاضر دنیا که کاربران زیادی را به خود جذب کرده اینستاگرام است. کاربران جدید به اعتبار تعداد فالوور های زیاد، به احتمال بیشتری ترغیب به فالو کردن و فعالیت در پیج می شوند؛ در نتیجه همین افزایش فالوور، خود منجر به جذب فالوور واقعی می شود. فعالیت بیش از اندازه و انجام حرکت های اسپم منجر به شادوبن شدن پیج شما خواهد شد. ربات ها این کار را نمی توانند انجام دهند و منجر می شوند تا نرخ اینگیجمنت کاهش یابد. به بیان سادهتر وقتی یک پست در صفحه اکسپلور نمایش داده میشود، بدانید که تعامل خوبی داشته که به این صفحه راه پیدا کرده است. یکی از راه های افزایش فالوور اینستاگرام این اســت که از دیگر ابزارهایی که در دست دارید اســتفاده کــنید. زمانی که پست شما هم دست به دست بچرخد مطمئن باشید مثل ویروس بین کاربران زیادی پخش می شود و لایک بالایی دریافت می کند. مجموعه ما همواره در تلاش است که هر دو اصل کیفیت بالا و قیمت مناسب تر نسبت به دیگر سرویس دهندگان را برای کاربران خود فراهم سازد . راستی برای این که اینستاگرام را به صورت حرفهای یاد بگیرید و بتوانید از آن کسب درامد کنید ما به شما دورهی آموزش اینستاگرام همیار آکادمی را پیشنهاد میکنیم. برای اینکه افراد بیشتری را ترغیب به اشتراک گذاری محتوایهایتان کنید باید بتوانید محتوای جذاب و حرفهای ایجاد کنید.

هزینه اشتراک این ربات به صورت سالانه دریافت میشود و کاربران در سال اول استفاده از آن میتوانند به روزرسانیهای رایگان را دریافت کنند؛ اما پس از گذشت این مدت، باید سالانه ۲۰ درصد مبلغ اولیه را جهت در اختیار داشتن آپدیتها پرداخت نمایند. سعی کــنید پست هایی منتشر کــنید تا کاربران را وادار سازد تا با شما تعامل داشته باشند و در بحث ها شرکت کنند. اینستاگرام سعی میکند محتواهایی را به شما نشان دهد که کاربران در منطقه جغرافیایی شما منتشر کردهاند. کاربران فعال حداقل روزانه 3 مطلب در این شبکه اجتماعی منتشر میکنند. برند متا فالوور جزو معروف ترین ها و شناخته شده ترین ها می باشد که همان طور که از نامش مشخص است جزو بزرگ ترین وب سایت های در سطح گوگل می باشد که توانسته است به علت ارائه دادن خدمات متنوع در زمینه خدمات اینستاگرام و همچنین سایر شبکه های مجازی در صدر گوگل ظاهر شده و کاربران زیادی را به خود اختصاص دهد . چیدمان و محتوای صفحه اکسپلور هر کاربر با سایر کاربران متفاوت است و این چیدمان به پستها، حسابها، هشتگها و محصولات مورد علاقه کاربران بستگی دارد. راه حل این است که ربات خود را روی سرعتی قرار دهید که همانند یک کاربر عادی فعالیت کند ولی برای افزایش عملکرد ساعت فعالیت آن را بیشتر کنید. در صورتی که میخواهید یک کسب و کار پرقدرت و پرفروش در اینستاگرام راه اندازی کنید، تا پایان این مقاله با ما همراه شوید. پس فالوور هایی که از سایت ما میخرین هم فعالیتی ندارند؛ فالوور ها اکثرا عکس پروفایل دارند و ترکیبی از فالوور ایرانی و خارجی هستند البته بیشتر شون خارجی اند. البته محبوبیت این پستها خیلی بیشتر از محتوای موجود در IGTV است؛ زیرا افراد زیادی تمایل دارند که از این بخش دیدن کنند و خرید خودشان را از این قسمت انجام دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد